Monday, August 20, 2012

Mój dzień z Marilyn/ One day with Marilyn

Zdjęcia własne
Po obejrzeniu „Mój tydzień z Marilyn ” zapragnęłam także bardziej zmysłowego i seksonego kobiecego wyglądu. Spódnica ołówkowa o podwyższonej talii robi swoje. Przy figurze chłopczycy zamienia mnie w wieloryb, gdzie trudno ukryć wystający brzuszek i wałki skóry.Sumując, jedyne co mnie łączy z Marilyn to blond tlenione włosy, ale w tej stylizacji poczułam się chociaż przez jeden dzień jak Marilyn.
Całemu wyglądowi nadaje ton i charakter ściana znajdująca- się na fasadzie Teatru Komedia na Żoliborzu. Jest to bardzo ciekawy i oryginalny a zarazem prosty sposób na ozdabianie ściany zewnętrznej budynku.
Ubrania są z letniej kolekcji H&M Dazzling Brights. Szpilki kupione są w Zara wiele lat temu w dzień poprzedzający nowy rok w Berlinie.
After watching "My week with Marilyn" I wanted the more sensual and sexy feminine appearance. Pencil Skirt with high waist is doing his job. From a tomboy it turns me into a whale, where it is difficult to hide protruding belly and rolls of skin.Sum, the only thing that connects me with Marilyn is bleached blond hair styling but it felt worth to be one day as Marilyn.
The whole appearance and character is set by the tone of the wall located on the facade of the Comedy Theatre in Żoliborz. This is a very interesting and original and yet simple way to decorate the exterior wall of the building.
Clothes are from H & M Dazzling Bright summer collection. Pumps are bought in Zara many years ago, on the day before New Year’s Eve in Berlin.





No comments:

Post a Comment